Deletedmom781 Hiç bir şey yapmamıştık hızlıca aşıları yaptılar sonra hemen kucağıma aldım sakinleştirdim,giydirdim.Eve Dönerken kucağımda uyumuştu bile..😊ateşini sürekli kontrol ettim, hemşire 3gün banyo yasak demişti.Bir de yarım Paranox fitil önerdi ama ateşi çıkmadığından gerek kalmadı.Bu şekilde tecrübe ettik biz inşallah siz de sorunsuz atlatırsınız