Allah yardımcınız olsun, mutlaka herşeyi denemiştirsiniz, dr götürmüştürsünüz ama yanlış alamazsanız bişey söylicem. Aynı durumu bundan 9 yıl önce oğlumda yaşadım. 40 dk falandı en çok uykusu. Götürmedim dr, okumadığım dua kalmadı.En son başka bir dr kanını tuttu sıktı, bu çocuk aç dedi. Doymuyor muş meğer, ondan da ağır uykuya geçemiyor muş. Sonra ek mama ya başladım. Yine zar zor dalıyordu ama uykusu düzene girmişti. Şimdi 5 buçuk aylık kızım var, anne sütünün yanında mama takviyesi yapıyorum. Karnının doyduğuna emin olduktan snr yatıyorum, 3 saate yakın uyuyor. Bazen sıkıntılarımızın çözümü basit olabiliyor. Tekrardan Allah kolaylık versin.