Evhamana 2 ayrı doktora gidiyorum, koç ve acıbadem de. doktorlarımıza özellikle sordum bunu. Ateşi yoksa calpol vereyim mi diye? Ağrı kesici etkisi de var, çocuğunun ağrısı varken acı çekmesi daha mı iyi, verebilirsiniz demişti. Nerede doktorluk yapıyorsunuz tam olarak, bir de vermeyin demişsiniz :) mecbur kalınıyor acı çekmesini kim ister bebeğinin?