ezggg Kızlar kanapeye yatırınca ellerini yumruk yapıyor kendini kasıyor yüzü kızarıyor bu normal mi bu durumu yaşayan var mı ? Bebeğim 4aylık
ezggg balkizlar Hayır uykulu olduğunda bazen uyanık halde yatırdığımda gazı çıktığı halde kasıyor kendini elini yumruk yapıyor kaskatı kesiliyor
balkizlar ezggg allah allah belki moro refleksidir.. düşüyor gibi zannedip kendini kasıyor olabilir bir de kontrolsüz kalkıyorsa kolu o yüzden de geriliyor olabilir
sedasamet sedasamet genelde elleri nasıl sürekli yumruk şeklinde mi yumruklarını açmak istediğinizde rahat açılabiliyor mu
ezggg sedasamet Genelde ellerini yumruk yapıyor evet bazen elllerini açmama izin veriyor bazen vermiyor
sedasamet ezggg biraz takip edin isterseniz bakalım zamanla geçiyor mu ? eğer içiniz rahat etmiyorsa bi doktora da danışabilirsiniz aylık kontrolünde Bazen benimki de kendini kasardı özellikle yapmak istemediği bir şeyse