Hanımlar bebeğim 7.5 aylık ve doğduğundan beri uyku problemimiz var. İki hafta önce Pınar sibirsky dan uyku eğitimi paketi aldım. Her şeyi uygulamama rağmen bebeğim yeteri kadar uyumuyor. Gündüz iki uyku yapıyor ve max 30 ar dk uyuyor. Gece de dörtten sonra tamamen kalkıyor tekrar uyumuyor. Artık perişan oldum tek başıma bakıyorum. Böyle olup bir şeyler yapınca düzelen var mı? Uyuması için rezene vs içir diyenler var ama güveniyorum bir işe de yarar mı emin değilim. Ne önerirsiniz?