gocebebirbayan Kızlar memnun musunuz acil tavsiye verir misiniz oğlum 2.5 yaşında prima premium care kullanıyoruz doğduğundan beri
gocebebirbayan Asya011 ay yazdım düşmemiş. Bu ay annemlere geldim az gezdirdim çocukları vs nakitim çok kalmadı. Açıkçası söylemek gerekirse paket (poffy) de beni etkiledi. Ama beğenilmeyecek kalitede ise kredi kartı ile devam bu ay primaya 😁
gocebebirbayan metemom_ 2.5 yaş 11 kg 5 mi 6 mı önerirsiniz acaba 💐 az sayılı alıp deneyesim var zaten bu yıl tuvalet eğitimine başlayacağız
gocebebirbayan metemom_ sızıntı , taşma yapıyor mu acaba gece boyu takılı kalıyor da 🥲 atleti üzeri filan ıslanır mı
char Merak edip almıştım. Taşma,pişik vs yapmadı.kokuyu dışarıya çok kötü veriyor. Sadece kaka değil, idrarda da böyle. Öncesinde hiç böyle bir sorun hiçbir bezde yaşamadım. O kadar ucuz da değil f/p : ⅖