Kızlar merhabalar. 1 aylık bebeğim var. Sezeryan doğum olduğu için ilk 3-4 gün sütüm gelmedi dolayısıyla biberonla mama verdiler hastanede. Simdi kızım mememi çok zor tutuyor tutsa bile biberon gibi dolu gelmediği için cabuk sıkılıyor ve ağlıyor. Zaten göğüs ucum da yok. Bende sağım yapıp vereyim diyorum ama makinaya süt gelmiyor. Elimle sıktığımda süt fışkırıyor ama makina çekmiyor. Anlamadım nasıl yapacağım. Hiç başına gelen var mı ???