28 aylık bir kız bir erkek ikizlerim var gurbetteyim tek başıma bakiyorum doğduklarindan beri ama artık gerçekten kafayı yemek üzereyim çok zorlanıyorum son 1 haftdir herşeye ağlıyorlar evimin işini bile zar zor yapıyorum çok yorgunum 😥 lütfen akıl verin ne yapacağım ben böyle stresten elim kolum uyuşuyor Artık