kbrakya06 antbiyotikle geçmiyorsa detaylı araştırın. Başka doktora götürün. Ben küçükken hep burnum akardı, kbb gidersik ve hep antibiyotik verirlerdi. Sanıyorum 4-5 yıllık sürenin 3 yılı antibiyotikle geçmiştir. O zamanlar spor yapıyordum, antrenorüm bile bu kadar antibiyotikle sen nasıl spor yapabiliyosun demişti. Kullanmamı istememişti. Sonra tesadüfen başka bir doktora gittik ve benim akıntımın alerjik olduğunu öğrendik. Genelde baharda olurdu akıntım. Bazen de kışın. Küf, polen ve toza alerjim varmış. Ve akıntım arttığında sadece alerjik bir spreyle bütün sorunlarım çözüldü. Baharda 20
Gün kullanıyordum, diğer zamanlarda da amıntım olursa 2-3 gün yeterli oluyordu. Şu anda da bir spreyim var, artınca kullanıyorum. Mesela akşam saçımı iyi kurutmadığımda artıyor geniz akıntım, mevsim geçişlerinde de artıyor. Birkaç doktora daha gidip baktırın bi bence.