Kızlar bebeğim yatağında uyumak istemiyor. Benimle uyumak istiyor. Yanıma yatırmayınca uyumuyor sürekli ağlıyor kendi kendini uyandırıyor. Korkuyor olabilir mi yatağında aklıma bir tek bu ihtimal geliyor. Sizler nasıl alıştırdınız? Benim gibi olan var mı??