ebd95 ben emzirip her fırsatta da sağım yapiyordum bu sayede birini emzirirken diğerine aynı anda sagilmis süt iciriyordum emzirdikce sagdikca sütüm arttı ikisini aynı anda da emziriyordum küçükken kendime bir köşe yapmıştım o köşeyi hiç bozmuyordum iki bebeği de koyacak yastık tam ortaya kendime yer genelde yalnızdım çünkü kolay oluyordu öyle biri yanımdayken yardım ediyordu zaten, mama takviyesi yapmaktan da çekinmeyin 2 bebek emzirmek kolay değil yorulabilirsiniz sutunuz azalabilir normal şeyler bunlar, bir tabak hazırlayın kendinize sürekli gidip gelip atistirin kuruyemiş kurumeyve olsun içinde bunlar çok güzel süt yapar günde 4 litre de su için biberonda lansinoh tavsiye ederim