Bsmdg birebir aynıyız oğlum 9,5 aylık şu an üstten 4 dişi geliyor normalde yiyordu ama şu an yemiyor 2 kaşık bile biraz önce 1 saat 1,5 saat uğraştım bir kaşık zar zor yemiştir belki zaten zayıftı şimdi yine zayıflayacak diye korkuyorum İnşallah kısa sürer bu süreç