atesarp Oğlum 17 aylık her sabah 5 ila 6.30 arası uyanıyor bu yüzden de gündüz hala 2 uyku yapıyor sabahları geç uyanmasi için ne yapabilirim akşam geç yatırdım o da olmadı öneriniz var mı
ffulya atesarp tek uykuya düğün demişler ama ben düşürdüm yine o saatlerde kalkıyor bazı çocukların doğası bu galiba
atesarp aslankuzusu düşmüyor canım yırtıyor kendini 1 hafta denedim öğlen 12 ye tuttum 1.30 da uyandı sonra akşama kadar yine bağırış cagris
atesarp ffulya gerçekten ne zaman geçecek bu durum bilmiyorum 17 aydır 5 6 uyanmaktan çok yoruldum artık biyolojik saat ilerlemiyor mu anlamiyorum bende sizin gibi 1 hafta zorladım tek uykuya yine aynı saatler kalktı hatta 4 te kalktı bikac gunu
Nika atesarp belki de ona ihtiyacı var hala sıkmayın canınızı. Benimki bi kere de uyusa sabah 5.30 6da uyanıyoruz🫠
ffulya atesarp benim oğlum kışları 7 ye kadar bahardan sonra da 6 ya kadar uyuyor 20 aylık hiç değişmedi düzeni