ebruasell bugün doktora gittim bende gebelik yok kese gözükmüyor dedi kan aldı yarın çıkar dedi ama emzirme döneminde çok normal ilk çocuktaki gibi gelmeyebilir özellikle gece emziriyorsan daha da normal dedi az önce kahverengi akıntı geldi sonra normal kanlı bi akıntı geldi ama daha çözülmedi bir kaç güne olurum diye düşünüyorum bende hafif ağrı da giriyor zaten bakalım içim rahatladı streste etkiliyor sanırım