Merhaba, bir yakınım yeni bebeğini kaybetti. Yenidoğanken böbrekleri gelişmemiş bebeğin maalesef bir süre yoğun bakımda kaldı ama sonra tutunamadı.
Bayramda ihtimal bize gelecekler, nasıl davranmak doğru olur acaba, ne demek doğru olur, öyle zor bir acı ki geçecek desem geçmezki. Bu süreçte konuştuğumuzda tek söyleyebildiğim senin için çok dua ediyorum Allah sabrını artırsın demek oldu.
Daha çok gençsin yine çocuğun olur desem ama o şu evladının yasını tutuyor. Doğacak çocuğu kaybettiğinin yerine koyamaz ki.