omgmiray merhaba, 5. Ayda tadıma başladık bizim cildimizde kurudu egzama tarzı ufak pütürlükler çıktı mustela atopik krem kullanmaya başladım aynı zamanda her gece duş sonrası hipp’in yağıyla masaj yapıyorum nemli tutmak adına. Gün içinde altını değiştirirken arko krem sürüyorum ara ara o da iyi geliyor yılların kremi :) bilginiz olsun