User345678 Selam anneler bende bez kanguru var fakat bebeğim büyüdüğü için omuzlarım inanılmaz ağrıyor kullanamıyorum bundan almayı düşünüyorum. Market vs arabayla çok zor oluyor😕 Bu bel destekli oturma yeri var kullananlar var mı? Bir süre sonra ağrı vs yapıyor mu?
Rez User345678 valla kangurunun her türlüsünü kullananları tebrik ediyorum ben bir kaç Çeşit denedim asla kullanamadım ne bebek rahattı ne ben :)) bu modelden de var bende ne sırt kalıyor ne bel ne omuz terin içinde kalıyorum o da normal evde denemiştim yani .
basak1336 User345678 bunu bilmiyorum ama ben kanguru kullanamadım bel fıtığı derecem arttı resmen dndndjfk zaten uzun soluklu bi ürün değil sanırım kangurular
birfincantuzruhu User345678 ben Solomon Baby kullandım çok memnundum yenidoğan aparatı da vardı alttan destekli. Çok işimi gördü her yere gittim eşimde kullandı bende çok pratik bi icat 😂
210796 Rez kangurunun rahatligi disarda belli oluyor bence)2 cocuklu anne olub disari cikmak zorunda olunca ve 2 cocugununda guvenliginj saglamak yolu gecerken falan elinj tutmak isteyenler icin mukemmel birseym2ci bebegimde 20 gunlukden beri kullandim.simdi 5 aylik oldu kullanmasamda olur ama soyle 10 dakikalik falan mesafeye yurusem kullanirim.ozellikle ruzgarli havalarda bebek daha guvende dinc oluyor.
User345678 Rez Hadi ya. Ben bunu denedim gayet güzeldi tabi deneyip çıkardığım için ağrı yapıyor mu bilemedim güvenip almadım aklımda da kaldı. Bende bez olanı var oturma yeri bel desteği yok yani onu 1 2 kere kullandım zaten perişanlık yani böyle ağrı olamaz hemen çıkardım. Markete arabayla çok zor oluyor daha bugün yaşandı sepeti mi tutayım arabayı mı süreyim🥴
Rez 210796 bende 2. Bebeğimde aldım dediğiniz gibi zor olur ikisini idare etmek diye. Ama bana gör bir kere takması mesele kanguruyu takmak bile beni kan ter içinde bırakıyor oğlum asla müsaade etmiyor hareketi kısıtlanıyor ondan sanırım. 6 aylıkken kullandım 1 yaşını geçti şimdi hiç benlik değil. Dediğim gibi kullananları tebrik ediyorum :)))
User345678 210796 Benim bebişte 6 oldu desteksiz olan var takıyorum 2 dakika sonra omuzlarım pert güvenip çıkamıyorum. Zaten bi market için kullanmak istiyorum arabayla olmuyor🥲 Bunu denedim rahat geldi fakat deneyip çıkarmakla kullanmak aynı olmuyor dediğiniz gibi.
Rez User345678 hahahah ben de markete uğradım bugün bi , alışkınım ama meyve sebzeye giderim hava iyi oldu diye, en hızlısından tabiki yoksa oğlum yıkar ortalığı:) kızım yokken tabi bunlar, pusetteyken ikisini birlikte alırdım ama idare edemem artık .
User345678 Rez Geçenlerde bir kadın çocuğunu bindirmişti helal olsun dedim yani nasıl taşıyorlar aklım almıyor. Ve rahat ½ yaşında vardı. Bizimki 6 aylık daha ama taşıyamıyorum bende. Sizinle aynı durumdayım takması da sıkıntı 🤦🏻♀️😂
210796 User345678 6 aylik bebek artik disa donuk oturmak istiyor.benim kanguruda disa donuk oturtmak olmuyor bebegim kafasini o kadar fazla ceviriyor ve geri atiyorki😄
User345678 basak1336 Evet çok ağrı yapıyor bendeki😢 ama aşırı da kolaylık o yüzden ağrı yapmayan bir kanguru istiyorum varsa tabi bu iyi gibiydi inşallah kullanan vardır bekliyorum bakalım
User345678 birfincantuzruhu Yaaaa işte aradığım yorummm😻 Ağrı olmuyor değil mi? Bebişim 6 aylık olduğu için diğeriyle artık taşıyamıyorum. Bunu da denedim bebeğimi oturttum gayet güzeldi tabi zaman geçiremediğim için ağrıyor mu bilemedim.
kubi12 birfincantuzruhu merhaba kanguru arayışındayım solomombaby önerdiler . Bebeğim bana yapışık geziyor ne bel kaldı ne omuz. Ne kadar süre kullandınız acaba ? 360 derece olandan almayı düşünüyorum . Bel ağrısı yapıyor mu ? Bebeğim 5.5 aylık 7 kilo
kubi12 birfincantuzruhu bir de eşim de kullandı demişsiniz benim eşim de kullanacak da 92 kilo sizce taşır mı
birfincantuzruhu User345678 valla hiç ağrı falan yaşamadım aksine kucakta taşımaktan çok daha kolay oluyor 🥰🌸🌸
User345678 210796 Bu kanguruya bakın isterseniz çok pratik duruyor ben taktım çok beğendim fakat olumsuz deneyimim olduğu için bi kullananların fikirlerini merak ettim. Dışa dönük oturtuluyordu bunda da sanki yanlış hatırlamıyorsam.
User345678 birfincantuzruhu alıyorum o zaman çok teşekkür ederim yorumunuz için çokkk sevindim rahat rahat market yaparım inşallah 😻🌸🤍
User345678 mariam2 kaç aylık kullandınız mesela benim bebeğim 6 aylık ve ağır geliyor bana taşıyamıyorum. İnşallah bunu bi deniycem