Merhabalar arkadaşlarr 4 aylık bebeğim var ne yapsam yapım burnunu bir türlü açamıyorum fizyolojik su ile temizliyorum şırınga ile serum sıkıp temizliyorum ama yok üstüne ilaçlı hava veriyorum gene aynı tıkalı bunn başka çaresi çözümü varmıdır ya uykular haram oldu