Kızlar bir trençkot modeli var kumaşı, rengi, modeli tam benlik o kadar beğendim ki ama kalıbı aşırı bol alıp daha sonra terzide daraltmayı düşünüyorum mantıklı mı sizce? Modeli bozulur mu acaba terzilikten çok anlamadığım için burdan bir soruyum dedim .