Sağlık ocağı takmıyor. Devlet hastanesinde taktırırsanız da alıp gitmeniz gerekmiyor diye biliyorum. Ben Kadıköy Göztepe şehir hastanesinde taktırdım kadın doğuma gittim ordan aile planlamasına yönlendirdiler randevusuz gittim 2 gün önceden beta değeri istiyorlar arada ilişki yaşamak yasak tabi her riske karşı.