hafizevr şuan da da çalıştığı dükkan da işveren çok çalışmıyo hatta bi dönem eşime ödemeleri vardı hiç para bile vermiyordu dükkan da iş de çok yoktu eşim araştırdı gitti ben büyük bir firma bağladı ve 1 senedir o firmanın işlerinden bizim evimizi geçindirdi malzeme parasını yeri geldi verdi yer geldi yarısını iş verene verdi eşim de eski arkadaşım iş zayıf diye çekip gitmedi dükkana sahip çıktı ama işvereni “o işi yapma,ordan iş getirme” diyip ekmeğine taş koydu bir kere demedi bu adam hem dükkanıma kazandırdı hem bana yük olmadan evini geçindirdi o dükkan en fazla 1 milyonluk araçlar girdi iş yapıldı şimdi maybeckler BMW makam arabaları giriyor 15 milyonluk arabalarda girdi gören aaa kimin işi bu siz bu arabayı yapıyorsanız demekki işiniz kaliteli diyip çevreden de işler geldi.Geçen yaz çoğu pazar eşim çalıştı eve 2-3 lerde geldi bazen 4 ü buldu bi kere işveren değerini bilmedi kendi ailesi ile vakit geçirirken dükkan batmasın diye eşim hep kendini feda etti.Dün akşam da ben kendi dükkanımı açacağım bıktım bu adamdan lafından sözünden dedi yoluma bakacağım dedi