dgltkn benimde 38 günlük, normalde uyumayan zor uyuyan bir bebekti özellikle gaz sorunu vardı birkaç gündür doktorumuz gaz damlası başlattı ona başladığımızdan beri gündüz daha çok uyuyor, gece de belirgin bir fark yok hatta bu gece daha çok uyandı ama bilemedim gündüz olan o fazla uyku şimdi neden? Açlıktan olduğunu da sanmıyorum hem kilo alımına iyi dedi hem bezimiz iyi ama mesela önceden tek memeden giderken son 1 haftayı geçti bundan bağımsız ikisini de emiyor öyle doyuyor, sağım yaptığım oluyor hastane durumlarım için orada sütte geliyor, yani bu uyuma durumu gerçekten sıkıntılı mı?