Merhaba hanımlar iyi geceler aklıma takılan ve bir türlü çözüm bulamadığım bir sorun için fikirlerinize ihtiyacım var. Bebeğim 6 aylık 1 ay önce ciğerlerinde enfeksiyon olması sebebiyle 1 hafta hastanede kaldık 1 hafta sonrası da sünnet oldu. Ve uyku duzeni tamamen kayboldu. Önceden saat 12 de çoktan uyumuş ve saat 5 gibi beslenmek için uyanıp geri uyurdu öğlen 2 saat ve ikindin de 2 saat falan uyurdu ortalama. Büyüdükçe daha az uyuyacağını biliyorum fakat hiç uyumaz oldu gerçekten zorlanmaya başladım diş huysuzlugu var biraz da . Gece 2 3 gibi uykuya anca dalıyor 2saat sonra emmek için uyanıyor ve 2 saat sonra tekrardan uyanıyor sütüm de gayet yeterli kilo alımı güzel. Yenidogan dönemi gibi olduk resmen ya. Öğlen max 1 saat uyku ve ikindin akşamüstü max 1 saat uyku daha. Gece 12 den önce uyumasını istiyorum veya bu kadar sık uyanmamasını çünkü ayına göre bu olabilir bişey siz neler yapıyorsunuz veya yaşadınız mı bu dönemi uyku uyuyamıyorum çok yoruldum artık