1gunesss hassasanne3 valla benim bebegim normal düzeyde 50 gün sarılıktı ve sütün sarılık yapıypr demişti doktor çok normal sarılık değeri yükselmediyse sorun olmaz zamanla geçiyor
raale hassasanne3 benimki 34 günlük oldu doktor anne sürü sarılığı dedi. 2-3 aya kadar sürebiliyormuş.
mrvyhya hassasanne3 ilk zamanlarda sürekli hastaneye gittik geçmedi araştırdılar test yaptılar anne sütü sarılığı çıktı 3 ay sonra geçti tam 3 ay kendi rengine dönemedi oğlum
makbula hassasanne3 normal bizim 2 aya yakın sürdü 7 sarımsağı soy bir ipten geçir ve omzuna tak o sarımsaklar sarılığı çekiyor sarımsaklar çürüyünce sarılıkta geçecek inşallah 7 güne Korkmayın bir zararı yok ben faydasını gördüm çok şükür
tanta hassasanne3 en fazla 3 saat arayla besle benim oğlumda sarılık oldu 20 gün sürdü çocuk uykudan uyanmıyordu zorla kaldırıp emziriyordum
tanta hassasanne3 en az 15 dakika eğer o kadar emmiyor uyuyor ise uyandırmaya çalış uyanmıyorsa 1 saat sonra al yine besle aynı memeyi
-kizimkaraca- Anne sütü veriyorsanız ne kadar emiyorsa o kadar dursun memede ama 1 saati geçirme demişti bizim doktorumuz
Aintyourmama Uzamış sarılık olmuş doktora götürseniz iyi olur bizşmde öyleydi kan verdik iki kere safra kesesinde sorun çıktı çocuk gastroenterolojisine yonlendirdiler
Umaysmom78 hassasanne3 çok normal benim kızımda uzayan sarılık vardı 2 aya yakın sürdü değer takibi yapmıştı dr büyük ihtimal sizin bebeğinizde uzayan sarılık 🪻