Bebeğim 3 gündür rahatsız dün gece korkarak uyandı nasıl ağlıyor ilk defa böle gorduk gece uykuda sürekli sizlaniyo meme istiyor veriyorum tekrar beşiği koydum zaman yine ağlıyo memeye çok düşkün oldu 3 gündür benden başkasına gitmiyor kimsede durmuyor kndi kendine oynuyordu oda yok hastalıktan mi bilmiyorum ikinci dışı de çıkıyor patlamış ilkinde bu kadar değildi çok nazlı ne ypcami şaşırdım artık bana bu kadar düşkün olması normal mi sizce babasından bile kaçıyor düşünün artık