bsrnil Doğumdan beri göğüslerim yara kızım 4.5 aylık ve dili bembeyaz 4.5 aydır geçmiyor o bana bulaştırıyor ben ona bulaştırıyorum böyle kısır döngüdeyiz iyileşemiyorum göğsümü sürekli karbonatlı su ile siliyorum süreklii etrafı kıpkırmızı KIZIMI DOKTORA GÖTÜRDÜM dili neden beysz dedim süt kalıntıları dedi bunu dedikten bir gün sonra dudakları beysz beyaz yara olmaya başladı ben anladım hemen mikostatin aldım kendimi de sürekli sildim öyle emzirdim çok yoruldum artık nasıl kurtulurum
basak2014 bsrnil aynısını ben de yaşadım bebeğim 3 bucuk aylık Her gün pamukçuk oluşuyor temizlememe rağmen ve sürekli göğüs uçlarım kıpkırmızı göğsümün kenarları kıpkırmızı oluyordu Lansinoh denedim bir sürü kremler denedim en son sağlık ocağı doktorum antibiyotik krem yazdı ve iki günde iyileşti
1gunesss bsrnil bi süre sagıp verseniz yada farklı bi doktora gösterseniz çünkü pamukcuk için ilaç veriyorlar
bsrnil 1gunesss sağamıyorum göğüslerim çok kötü oluyor deliriyorumm bu sefer hiçbir şey yapamıyorum sağmayı da denedim 😭 göğüs ucu silikon ile denedim beceremedi sürekli onu göğsümden çekti
1gunesss bsrnil elektrikli masaj da yapan pompalar var onu deneyebilir siniz sizi çok iyi anlıyorum ama malesef ki dayanmak lazım
simal12 Bir çay bardağına bir çay kaşığı karbonat koyup bebeğimizin ağzını temizleyin kendi göğsünüzde temizleyin
bsrnil 1gunesss sağma makinem dediğinizden denedim malesef göğüslerim daha fazla çatladı bu sefer ne emzirebildim ne sağabildim 🥹
kanalizzze59 Ayrıca Karbonatlı suyla ve gazlı bezle diline bastıra bastıra temizlemeniz lazım Yani tamamen tertemiz olana kadar bastıracaksınız
basak2014 bsrnil onun için de doktorumuz bir ilaç verdi mecbur, karbonat ve su ile olacak gibi degildi, onun agzı yara oldukca benim de gögüslerim kıpkırmızı kızarıyor. her emzirmeden sonra sızlıyor. Malesef 3 aydır yaşıyorum. İlaçlar iyi geldi
dorukalpinannesii Triflucan şurup bebeklerde büyüklerde kullanılıyor kesin çözüm 16 aylık oglumun agzı oldu geçen hafta karbonatlı su mikostatin diye damla neler kullandım geçmedi bu şurup iyi geliyor doktora sorun
bsrnil dorukalpinannesii ya böyle sadece dilinde beyazlık var mikostatin denedim şimdi candi pak aldım karbonatlı su devamlı yapıyorum ama kesinlikle ağzını açmıyor artık doktoru dilindeki beyazlık süt kalıntısı dedi inanmadım o zaman neden benim göğsüme mantar bulaşıyor 🤦🏻♀️
basak2014 bsrnil O süt kalıntılar ister istemez bakteri üretiyor dur siz mikıstatine devam edin ben de onu kullanıyorum. Bakalım hayırlısı