Kızlar yeni fark ettim. Bebeğimin gözünde bir şey var. Bebeğim 1 ay 9 günlük, yani nasıl tarif etsem. Şeffaf bir pul düşmüş gibi, tam yuvarlak da değil. İlk kirpiktir dedim, onun çizgisidir dedim ama değil bence. Başına böyle bir şey gelen var mı ya aşırı panik oldum