ezggg Kızımı koltuğa veya beşiğine yatırdığımda ara ara ellerini yumruk yapıp kendini sıkıyor yüzü kızarıyor saniyelik geçiyor Arkadaşlar bu durumu yaşamış olanlar cevap verebilir mi çok merak ediyorum kötü bir sebebi olmasından
seyma51 Merhaba bizimki de 7 buçuk aylık 1-1,5 aydır genelde sinirlenince yapıyor hemşireye sordum normal dedi yani şu an gelişimi de normal o yüzden altında bir şey aramamak gerekiyormuş