Kayras merhaba kendimce düşüncem , normal bir süreç ve geçici zorlamayın derim sadece bir arkadaşım ğedadog bende böyle bir şikayete bulunduğum şöyle bir örnek vermişti ( çok normal oyuncaklaeı onların özeli zorlma demişti senin telefonun bir özel eşyan bir başkasıyla paylaşırmısın demişti) orda duraksamıştm.