hangul benim bebeğim 8,5 aylık çay kaşığı kadar bile yemiyor yediğini kusuyor gitmediğim doktor kalmadı herşeyi denedim oturdum ağladım bile bi doktor buldum gerçekten iyi ki de bulmuşum ne kadar zorlarsam o kadar yemeyeceğini söyledi diğer bebekler yiyor diye senin bebeğinin yeme zorunluluğu yok dedi canı ne zaman isterse dedi bende öyle yapmaya başladım canı ne zaman isterse bu olaya gerçekten takılmayacağım eninde sonunda yiyeceğine inanıyorum