Kızlar bebişim 9 aylık bugün göz doktoruna gittik yakını görmek için normal göz değerini 4 olarak değerlendirdiklerini 5 in de normal olabileceğini ama bebeğimizin 5.5 olduğunu bu yüzden de net görmek için gözlerini kaydırdığını söyledi gözlük yazdı 😞 genelde ilerlemiyormuş başına böyle bir şey gelen var mı süreç nasıl ilerliyor 6 ay sonra tekrar görmek istedi