Novamom_ bzg3007 ben adidasın grand court 2.0 kids ayakkabısını kullanıyorum 19 numaradan başlıyor ve 27 numaraya kadar gidiyor sürekli onu kullandım aşırı esnek ve yumuşak derisi bile aşırı yumuşak kesinlikle öneririm
bzg3007 Novamom_ düz taban vs bi sorun olmadı dimi ayakkabı ortopedik mi peki. Genelde ilk adım ayakkabısı olarak vicco alıyorlar onu denediniz mi yoksa direk yürümeye başladı bu ayakakabıyla mı başladınız