Sadece istiyorum arkadaşlar hiçbir çabam yok ağzım da boş durmuyor sürekli ne yiyebilirim diye düşünüyorum boşluktayım sanırım ya da fazla doluyum 5 aylık bebeğim var tüm dünyam o oldu haftaiçi hiç aktivitem yok bebeğim hala kucakta uyuyor gündüzleri onu yatırıp de kendime vakit ayıramıyorum bulduğum her boşlukta da bir şey yemek istiyorum. Kıyafet almam lazım kilomu saklamak için bol oversize şeyler giyiyorum onları giydikçe daha da şişman hissediyorum offff bunları yazarken bile ne yesem diye düşünüyorum 😭😭😭