semavat Kızlar selam. 22 günlük bebeğim 2 gündür hiç uyumuyor. Sürekli emziriyorum, gazınıda çıkartıyorum ama çok huzursuz bir türlü uykuya dalamıyor. Ne yapmam lazım daha çok küçük uykusuzluk için değil mi?
rain1346 semavat oyu Allah bağışlasın benim de bebeğim 2 ay 25 günlük ve 15.gününden itibaren ben de uyumama sorunu yaşıyorum o zamandan beri hala uykuya direniyor muhtemelen ya açtır ya gazı vardır ya altı pistir başka bir derdi olamaz gazları maalesef bir kez çıkarmak ile bitmiyor çok gazları oluyor o dönemlerde özellikle Allah yardımcın olsun
rain1346 semavat yani gazlıysa elinin üstüne yüz üstü şekilde yatırıp aşağı yukarı harsket yap gazını çıkarabilmesi için ve öyle rahat uyuyorlar ben ilk 40 gün o şekilde uyutabiliyordum bi şekilde gaz damlan varsa gaz damlası verebilirsin
semavat mondecaidensecmeler evet maalesef. Anne karnında da hep eli yüzündeydi. Doğdu hala ellerini yüzüne getirmek istiyor. Kundakları o yüzden hiç sevemedi.
semavat mondecaidensecmeler evet maalesef. Anne karnında da hep eli yüzündeydi. Doğdu hala ellerini yüzüne getirmek istiyor. Kundakları o yüzden hiç sevemedi.
mondecaidensecmeler semavat kundak yapın. Bebekler kısıtlandığı için kundağı sevmezler ama elleri hiç durmaz. Ben muslinlerden oğlumu dogdundan beri kundakliyorum 2 aylık yoksa imkanı yok rahat uyusun sımsıkı kundaklayin ağlasın emzirin o şekilde yatırmaya alistirin eminim kafaniz rahat eder. Kundakta derin ve rahat yatiyorlar