Emine_elis 2 yaşında kızım sabhtn beri babba diye heceliyor normalde çok güzel telaffuz eder ve kelimeleri anlamlı ama sanki ilk kez öğreniyor bide bana anne baak babbaaa diyr normal mii bir böyle olduu