mucizem10 bende sezaryen yaptım ilk gün geldi bir hemşire geldi 2 saatte 1 saat emzirin dedi tamam uyguladım hastanedeyken sonra bir mememin ucu çöküktü silikon başlık dediler siğer hemşire geldi gerek yok diğeriyle emzir diğeriyle makineyle boşalt ucu çıkar dedi tamam dedim sonra diğer hemşire yine geldi kaynanam yanımdaydı illa alın silikon başlığı dediler çocuk ona alıştı silikonsuz emmez oldu hatta mememi verince tiksinmeye başladı bir anda benim moralim bozuldu kaynanam yine başladı sütü yetmiyo demeye daha 2. Gün hastaneden çıkmamışım çocuk sarılık oldu ben iyice yerlerdeydim kaşıkla mama verdirdiler sonra biberona geçmek zorunda kaldık şuan bebeğim aktif ememiyor çekme kuvveti azaldı sütüm var ama çocuk çekemiyor uykusu geliyor sürekli sağıp sağıp biberonla veriyorum şuan 🫠 özetle sürekli emzirmeye çalış memene daya hatta ben şu sıralar kolumun altına alıp emziriyorum daha aktif oluyor sanki, ne kadar memede kalırsa senin sütünde o kadar artar bu doğru, ilk 1 hafta sarılık olmaması için sürekli emzir mama ver dedilerse yap mamanın içinde sarılığı düşüren birşey varmış o an için kurtarıcı oluyor ama sonra alıştırma bu sefer bir anda midesi büyüyor daha fazla istiyor memeden de aynı şeyi bekler oluyor. Bende şimdi mamayı bıraktım 1 aydır 2 aylık bebeğim şuanda götümü yırtıyorum resmen aktif emsin diye 🤧