Obsesifkompulsifbozukluluk Gebeliğim 8+1 haftalığım . Karnım iyice şişiyor çok fena. Ben anlayamadım .Eşim diyor yedin ondan oldu skslslslalala çıksa minicik olur ama 4 aylık gibi hiç sabahta sönmüş falan olmuyo aynı şekil . Gaz mı bebek mi ben çözemedim
defnevedoruk Obsesifkompulsifbozukluluk merhaba bende 2. bebeğime hamileyim aralarıda kısa karnım çok hızlı çıktı, ki ilk hamileliğimde resmen hiç yoktu mesela şuan 6 aylığım ama ilk hamileliğimde 9 aylıkken bu kadar şişti karnım🙈 belki sizinde öyle olucaktır
bhu İç karnın dar olabilir benimde öyleydi ama fazla yiyorsan kilo alımı takip et bundan kaynaklıda olabilir takma bence sefasını sür 😃
bhu Obsesifkompulsifbozukluluk bebek aşağıda daha bekle bebeğim yukarı cıktıkça karnında normale dönecek 😃
Obsesifkompulsifbozukluluk Duyulurum korse giyiyordum normalde düz karın olmak için hamile kalınca artık giyemiyorumda ben buradayım diyor 😂
buseviim Obsesifkompulsifbozukluluk benim hamileligimde de öyleydi ilk çocuğum olmasına rağmen 2 aylıkken 4 5 aylık göbeğim vardı, sanırım iç karnimiz dar. Sağlıkla alın kucaginiza 🌼
Sedsedsed Obsesifkompulsifbozukluluk ben daha 2. Ayda pantolon düğmeleri kapatmadan giyiyordum zaten karnım 10 kilo falandı herhalde ve cok erken cıktı ama 34 bedendim kdkdkdk bence yer yoktu mecburen şişti😂sizinde böyledir belki