17 aylik olucaz yakinda kismetse ama bu aya özel degol bi kac aydir yani öyle dolu dolu bi bezi yok yinede sık sık degistirirm ama hani burda diyorlar ya taşiyor falan.12 kilo.6 numara bez kullaniyoruz uzun zmandir.suda pek içmiyor sevmiyor zorla icirirm.bszen kendi isteyerek içer.geçende bi anda 1 bardak içti o zman guzel yapti mesela yine hepsi dolmadi tasmadi tabi ama.sorun mu var acaba merak ettim sizde durumlar nasil.goon marka bez bu arada