Öncelikle merhaba benim de 1 aylık bebeğim var. Göğüs ucum bildiğiniz kanıyordu sezaryenden daha büyük bir acıydı emzirme sizi o yüzden çok iyi anlıyorum. Kadın doğum doktorum 3 farklı ilaç verdi karıştırıp sür dedi işe yaramadı, ayva çekirdeği işe yaramadı, iki farklı göğüs ucu kremi aldım yukarda arkadaşların önerdiklerini kullandım ikisi de işe yaramadı benim hayatımı gümüş kapak kurtardı diyebilirim. Son 1 haftadır kullanıyorum 1-2 gün içinde etkisini gördüm. E bebekten aldım o kadar gün kendime eziyet etmişim resmen. Allah yardımcın olsun inşallah düzelir sizinkiler de