ipektecimer Merhaba sevgili anneler bebeğim 2 ay 7 günlük gündüzleri 2 saatte bir acıkıp emiyor geceleri de 3 saatte uyandırıyorum emzirmek için Sizler bu dönemde saat aralığını nasıl tutmuştunuz
aysebb ipektecimer Ben 40 ından sonra ne gece ne gündüz uyandırmıyordum kendisi acıkınca kalkıyordu. Gece özellikle kaldırıp beslemenize gerek yok artık 2 ayını doldurmuş
ayaz72 Merhabalar benimde bebeğim 2ay 11günlük gündüzleri sık sık emziriyorum uyuyup uyandıkça akşamlarında 11gibi uyuyor 3gibi uyanıyor ve sabah 6da tekrar uyanıyor emzirip tekrar uyutuyorum 9gibide uyanıp güne başlıyoruz gece uyanmadıkça uyandırmıyorum