Uzun zamandır gece yatağa yattığımda kaşıntı tutuyor özellikle sırtım ve baş bölgem bazen vücudumun tamamında oluyor . Uykum kaçtığı ya da uykuya dalamadığım zaman olduğunu düşünüyordum ama bazen uykuya dalarken de oluyor ve birden uyanıyorum kaşınmaya başlıyorum . Benzer durumu yaşayan var mı bu bir hastalık belirtisi midir artık düşşmmeye başladım. Şu an yatağımdan kalktım ve uyuyamıyorum .