Prensesannesi0910 Tuvalet eğitimine başladık bugün 3.gün bitti ama kızım çiş kaka demeyi altına yaptıktan sonra söylüyor 3 gündür o kadar çok çiş ve kaka temizledim ki sık sık oturtuyorum lazımlığa bazen baya oyalanıyor yapıyor lazımlığa bazen de bitti diyor kalkıyor yapmıyor kısa süre sonra altına yapıyor ne yapabilirim nasıl öğrenebilirim her altına yaptığında da güzelce açıklıyorum tuvalete yapması gerektiğini tamam diyor ama yine aynı
Merveozerr96 Prensesannesi0910 of aynı durumdayız ama benimki bazen anne cis diye söylüyor bazen gidiyoruz boş dönüyoruz bazen altına kaciriyor istemsiz kızıyorum kakayi asla yapmıyor beze bağlıyorum beze yapıyor korkuyor 26 aylık oğlum. 4 5 gündür başladık biz de
hndathn Prensesannesi0910 ilk bır hafta bu süreç normal sız her altına kacırdıgıkapsıyorm kaza oldu arada sırada böyle kazalar olabilir ama bak artık bezın yok beze ihtiyacın olmayacak kadar büyüdün benım gıbı baban gıbı tuvalete yapabilirsin deyın kızmayın bağırmayın korkutmayın öfkeyle bakmayın. Bu süreç sabır isteyen bir sürec. Senelerce bez bağlıyoruz sonrada hadi sımdı bunu ortadan kaldırıyoruz artık dıyoruz niye neden madem sonradan ortadan kalkıcak nıye bez benım hayatıma gırdı oluyor bu sefer çocukların zıhınlerınde. Yürümek ve tuvalet eğitimi çocuklarda en büyük travma kaynağıdır demıstı oğlumun doktoru. Helekı bızler gıbı tam kontrollerini sağlamak tam anlamıyla ilk 6 ay 1 yılı kapsıyor
CankizimRavzam Prensesannesi0910 Canım çiş eğitimi öyle hemen 3 günde olmaz benim bebede öyleydi emin ol çoğu çocuk bu şekilde öğrenir yere kaka mi yapmadı sağa sola iserdi ama zamanla öğrendi şükür ve tam net 6 ayda oturdu bizim çiş eğitimi zorlamadan baskı kurmadan utandırmadan devam et ve beze dönme kafa karışıklığı olur çocukda
Sensen20 Prensesannesi0910 ben eğitim sürecindeyken 10 dk da bir soruyordum abartısız günde belki yatana kadar 50 kere tuvalete götürurdum beze kontrolsuzce yaptığı için bir damla dahi çiş hissetse panikle tuvalete koşuyordu yavrum😂😅 devamlı sormanizi öneririm
Prensesannesi0910 Merveozerr96 çok zor bir süreç gerçekten kızmak daha çok korkutabilir dikkat etmemiz gerekiyor Allah yardımcımız olsun biran önce öğrenirler inşallah kuzularımız ❤️
pervvvv Bizim ilk üç gün kaçırdı . Ama 4. Gün tuttu 7. Gün çişini söyledi ama kaka iki hafta oldu söylemiyor , korkuyor . Çişte sorun kalmadı . Bir hafta devam ettir . Söyleyecek . Sen saatte bir götür altına yapmasına müsaade etme
Prensesannesi0910 pervvvv bizim 4.gün şimdi de tuvalete oturmak istememe başladı kaka yerken gördüm gel tuvalete otur oda yap dedim kesinlikle oturmadı
Prensesannesi0910 CankizimRavzam yok kesinlikle kızmıyorum baskı kurmuyorum ama bugün 4.gün ve tuvalete hiç oturmak istememe başladı kaka yaparken farkettim gel otur tuvalete yap annecim dedim istemesi altına yaptı yaptıktan sonra oturdu sonra bende kakasını alıp birlikte klozete attım bak arkadaşlarının yanına gidiyor bay bay kaka bir daha tuvalete yap ki arkadaşlarının yanına giderilsin dedim tamam dedi hoşuna gitti bakalım ne olcak ama kesinlikle bugün tuvalete oturmak istememe de başladı başarıp otursam bile hemen kalkıyor bitti diye
CankizimRavzam Prensesannesi0910 kuzum sticker al sen sevdiği karakterler olur şekiller olur deki her lazimligina çiş yaptığında bunlardan duvara yapıştırabilirsin de bunu yapınca da alkışla saril bravo afferim de işe yarıyor bende kızıma bir dönem böyle yaptım güneş severdi onu aldık
Prensesannesi0910 CankizimRavzam ay bizimkine onu yapsak vermiyorum işlemedi diye ortalığı birbirine katar bir süre sonra 😂😂
Prensesannesi0910 Sensen20 ahahaha 😂soruyorum ama bugün daha fena oldu kesinlikle hiçbir şekilde oturmuyor lazımlığa altına yapıyor saklanıyor altını depişmemi istemedi 2 kere falan
SedefKaya_ Prensesannesi0910 sabırlı olun bunların hepsı normal kızım daha öyle olmuştu 15 gün sürdü artık kapatacak duruma geldim bezleyecektım sonra düşündüm dedımki 15 gündür dayanıyorum bidaha sil baştan yapamam ve düzeldi ama tabi bazen ara ara kacırmakar oluyor çok normal ya çocuklarda henüz bılmıyorlarki doğduklarından beri bezle yaşadılar şimdi birden altını açınca bu onlarıda çok etkılıyor nasıl tepki vericeklerini bilmiyorlar sabreden geçecek 🌸
SedefKaya_ Prensesannesi0910 sabırlı olun bunların hepsı normal kızım daha öyle olmuştu 15 gün sürdü artık kapatacak duruma geldim bezleyecektım sonra düşündüm dedımki 15 gündür dayanıyorum bidaha sil baştan yapamam ve düzeldi ama tabi bazen ara ara kacırmakar oluyor çok normal ya çocuklarda henüz bılmıyorlarki doğduklarından beri bezle yaşadılar şimdi birden altını açınca bu onlarıda çok etkılıyor nasıl tepki vericeklerini bilmiyorlar sabreden geçecek 🌸
Prensesannesi0910 SedefKaya_ teşekkür ederim inşallah alışır ama bugğn daha fena geçirdik hiç oturmadı lazımlığa hep altına yaptı ve yaptığında saklandı ilk hevesliydi birden böyle yapmaya başladı