cemre07 görümceminde kızı pek konuşmazdı evde annesiyle duruyordu sadece tatilde babanesine gittiler orda insan içinde çocuk konuşmaya başlamış tesadüf müdür bilmem ama yaşıtlarıyla oynatın insan içine çıkarın sadece sizi görerek büyümesin belki diline iyi gelir bu. Benimde 2 buçuk yaşında kızım var 1 buçuk yaşından beri tv telefon bakar ama dikkat ettim sadece ona odaklanmıyor seslenince cevap veriyordu bana onun hakkında konuşurken bi kulağı hep bizdeydi dinlendiğini biliyordum bizimkide çok şey öğrendi mesela çizgi filmlerden 2 yaşındayken konuşmaya başlamıştı şimdi büyük insan gibi oturur sohbet eder sizinle resmen