tossikannesi ben eline kaşık veriyorum onunla baya oyalanıyor, bazen elini kasenin içine de sokuyor ona da şimdilik müsade ediyorum hatta eline bulaşan çorbayla mama sandalyesinin her yerine bulaştırıyor o cıvıklık hoşuna gidiyor, bazen de şarkı söylüyorum inanılmaz dikkatini çekiyor, ıslık çalıyorum çok garipsiyor.. başka neler yapıyorum bir düşüneyim... bazen de çorbayı kaseden direkt içiyor hoşuna gidiyor birazını döküyoruz ama yiyor yani netice olarak. Bu noktada siz sabırlı olacaksınız, dökmesine saçmasına biraz izin vereceksiniz boğmayacaksınız. Görev haline getirmeyin kendinize. Bazen katiyyen ne yaparsam yemiyor, bırakıyorum 1 saat sonra yeniden veriyorum. Bu zamanlar geçici tv ye telefona alıştırmayın çabuk çabuk yedirmek için, evet kirlenmesin dökülmesin tabağın hepsini yesin istiyoruz ama ne yapacaksın annelik bir delilik.. sabır sabır sabır😍