beriiiiil zamanı ben ayarlamıyorum kızım ne zaman isterse o zaman uyanır o zaman yatırırım mesela şuan 2 yaşında sabah 11 gibi kalkıyor aslında 12 ye kadar da yattığı oluyordu😂 ama kardeşi doğduğundan beri 10-11 de kalkıyor öğle de 4 gibi tekrar yatıyor gecede 11 -12 gibi gece uykusuna geçiyor bazen öğle hiç uyumuyor direniyor o zamanda 8-9 gibi direkt gece uykusuna yatıyor canı nasıl isterse öyle ilerliyorum