2_oglanannesi Anneler merhaba. Bebeğim 2 ayı bitirdi kabızlık sorunu yaşıyoruz. Emziriyorum neler tüketmeliyim bu sorun için.? Afedersiniz Ben hiç kabız olmam normalde ama bende kabız oluyorum. Kayısı zaten yiyorum lütfen yardım edin
helen414_ 2_oglanannesi kayısıyı hoşaf yapıp tuketin. Akşam yada sabah armut haşlayın suyu ile birlikte tüketin çok iyi hemde süt yapar. Emzirme süresince armut tüketmeye bakın. Benimde oğlum iki aylık kabız oldu muz yemiştim o arada. gece armut kaynatıp suyu ile birlikte tüketim bebeğim gece emdi sabah yaptı 😂
zzzeeyynepppp34 2_oglanannesi canım ben bebeğimi mamayla besliyorum ilk maması kabız yapıyordu popo deliğine kulak çubuğu ile zeytinyağı sürüyordum hakiki öyle yaptırıyordum ama senin ne yiyip içmen konuşun da pek fikrim yok