ayseazsoyler bizim de 7 aylık 8 dişi var azılar çıkıyor perişan haldeyiz. Sürekli mızıldanma modunda, iştah 0, uykuları çok hafif huzursuz
Tetagil hiçbir işe yaramadı, dentinox ve calgel aldık onlarda da bariz bir etki göremedim. Bu dönem bu şekilde çekilecek bence. İyi bir çözüm olduğunu sanmıyorum