Hanımlar merhaba, oğluma instagramdan ek gıda sayfasından bulduğum bir bisküvi yapıp denedim ama hiç sevmedi ve bisküvi açıkçası kuru kuruydu bende tadını hiç sevmedim, sizin bebislerinize yaptığınız yumuşacık hem de tadı güzel tarifleriniz var mı , kahvaltılarında kullanmak istiyorum 🤗