Bebeğime önce kırmızı demir damlası yazıldı ama kabız yaptı doktor ocean önerdi onu kullanıyorum kilosunun iki katı ver dedi. Kabız yapmasın diye Önce kilosu kadar verdim ama sonra Arttırınca yine kabız yaptı ek gıdada da lifli yiyecekler veriyorum kabız olunca demir ilacını ara verdim ek gıdaya devam ettim iki gün sonra kakası normale döndü acaba demir ilacı mı kabız yaptı başına gelen var mı??