Bebeğim 9 aydan sonra gece aynı saatte uyanmaya gözü kapalı kendini yatakta sağa sola atmaya başladı bu 1 ay falan sürdü sonra geçti ama uykusunda ağlıyor falan bunu her bebek yapıyordur sanırım 😁 sonra uykusunda kalkıp mem memmm diye gözleri kapalı ağlıyor bazı saatler bunu diretiyor mesela bu ay hep saat gece 1 de aynı şeyi yapıyordu bu ara yapmıyordu şimdi de uykusunda kalkıyor gülüyor oynamayı öğrenmişti dans gibi uykusunda oynuyor gülüyor sonra hop kendini yatağa atıyor uyuyor tekrar falan bu yeni bir şey öğrenince bütün bebekler yapıyor mu gece terörü değildir dimi uyur gezer gibi bebeğiniz her yeni şey öğrendiği gece kalkıp onu yapar mı ? Şuan 12 aylık